De knop is, lijkt wel, opnieuw uitgevonden. Op je smartphone moet je goed kunnen navigeren en een Call to Action knop moet groot genoeg zijn om met je duim te bedienen.

Je website is al lang geen visite kaartje meer. Je online aanwezigheid moet ‘iets opleveren’. Iets opleveren voor jou als ondernemer maar in eerste instantie ‘iets opleveren’ voor de bezoeker van je website.

Wat kan de bezoeker met je website? Teksten zijn wervend zijn en knoppen moeten verleiden. Uitleg over wat je doet en aanbied is één ding, de knop is de ‘Cherry on the cake’ : Zo verleidelijk, onmogelijk om er af te blijven.

Wat heb je te bieden?

  • Een verrassend aanbod, zoals ‘Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en ontvang het gratis proefpakket’ of
  • Interessante informatie , zoals ‘Download hier gratis je leveringsvoorwaarden’
  • Reserveer , een online reservering voor diner of lunch
  • Afspraak , online afspraak boeken bij de nagelstylist, kapper, personal trainer of therapeut.
  • Aanvraag , vul formulier in en wij sturen u de nodige informatie
  • Koop, heel direct een bestel knop.

Nog een reden waarom een Actie-knop goed van pas kan komen:

NEON-24-7

Altijd en overal open. Hoeveel mensen struinen in het weekend het internet af en plannen hun afspraken voor de komende week. Je bedrijf is dan misschien gesloten en heb je je kans gemist.

Voor internationale opererende bedrijven, denk aan je bezoekers in andere tijdzones.

Dus hoppa, kom op met die knop. Overboord met het idee dat het ‘goedkoop’ zou staan en weinig chic.

Om meer te lezen over dit onderwerp

30-07_rounded_corners

en voor een afspraak met mij  klik onderstaande knop 😉

check-it-out